REGULAMIN
ROZDZIAŁ I
CZĘŚĆ OGÓLNA
§ 1
Przedmiot Regulaminu
- Niniejszy Regulamin sporządzony został na podstawie art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
- Regulamin określa zasady i warunki techniczne świadczenia przez Teichert & Partners Psychologia i Biznes Hubert Teichert z siedzibą przy ul. Poniatowskiego 76B/1-2, 71-112 Szczecin, NIP 697-113-71-30, usług sprzedaży drogą elektroniczną, tj. sprzedaży biletów za pośrednictwem platformy internetowej, dostępnej pod adresem internetowym: http://konferencja.teichert.pl/.
- Przedmiotem regulaminu jest określenie zasad zakupu biletu/ów i uczestnictwa w Konferencji pod nazwą „Power of Diversity czyli o zarządzaniu różnorodnością” i kierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych udziałem w wydarzeniu w charakterze jego słuchacza/uczestnika.
§ 2
Definicje pojęć użytych w Regulaminie
- „Konferencja” – pod nazwą „Power of Diversity” czyli o zarządzaniu różnorodnością, które odbędzie się w dniu 11 maja 2016 r. w Sali Konferencyjnej SILVER HOTEL & GOKART CENTER zlokalizowanej w Szczecinie przy Rondo Hermana Hakena.
- „Sprzedawca” – sprzedawcą internetowej sprzedaży biletów na Konferencję jest Organizator Wydarzenia: Teichert & Partners Psychologia i Biznes Hubert Teichert z siedzibą przy ul. Poniatowskiego 76B/1-2, 71-112 Szczecin, NIP 697-113-71-30.
- „Bilet” – to dowód zawarcia umowy cywilnoprawnej kupna – sprzedaży, dokonanej na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o sprzedaży usług drogą elektroniczną.
- „Informacja handlowa” – każdą informację przeznaczoną bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy lub osoby wykonującej zawód, której prawo do wykonywania zawodu jest uzależnione od spełnienia wymagań określonych w odrębnych ustawach, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez podmiot, który zleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi;
- „Kodeks cywilny” – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- „Regulamin” – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;
- „System teleinformatyczny” – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego;
- „Środki komunikacji elektronicznej” – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną;
- „Świadczenie usługi drogą elektroniczną” – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne,
- „Usługi świadczone drogą elektroniczną” – wykonanie usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego;
- „Usługobiorca” – podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, który zobowiąże się do przestrzegania niniejszego regulaminu i który zamierza zawrzeć za pomocą środków komunikacji elektronicznej umowę.
- „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną” – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.(Dz. U. 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
ROZDZIAŁ II
RODZAJE I ZAKRES USŁUG OBJĘTYCH REGULAMINEM
§ 4.
Na podstawie niniejszego Regulaminu Teichert & Partners Psychologia i Biznes Hubert Teichert świadczy Usługobiorcom, Usługi świadczone drogą elektroniczną, w tym w szczególności:
- umożliwiające zawarcie umowy o uczestniczenie w systemie biletowym,
- umożliwiające Usługobiorcom zapoznanie się z ofertą Teichert & Partners Psychologia i Biznes Hubert Teichert, w tym poprzez udostępnianie i przesyłanie na żądanie Usługobiorcy Informacji handlowych.
§ 5.
- Bilet, stanowiący przedmiot zakupu w ramach zawartej umowy sprzedaży drogą elektroniczną, obejmuje uczestnictwo w imprezie Power of Diversity, czyli o zarządzaniu różnorodnością, a zakres świadczeń Sprzedawcy wobec Usługobiorcy, regulowany jest rodzajem kupionego biletu.
- Uczestnicy mają do wyboru trzy typy biletów:
- Bilet EARLY
- Bilet LATE
- Bilet PREMIUM
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany w trakcie sprzedaży cen biletów, które mogą nastąpić bez podania przyczyn przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca przewidział w ramach organizowanej Sprzedaży biletów drogą elektroniczną, kupony rabatowe dla wybranych klientów Organizatora Wydarzenia.
- Rabaty i promocje nie sumują się, a wszelkie formy promocji są limitowane.
ROZDZIAŁ III
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
ORAZ WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW
O ŚWIADCZENIE USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 6
- Teichert & Partners Psychologia i Biznes Hubert Teichert świadczy Usługi świadczone drogą elektroniczną na rzecz Usługobiorcy w zakresie oraz na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Rozpoczęcie korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną objętych Regulaminem lub wyrażenie zgody na przestrzeganie Regulaminu przy uruchamianiu Usługi świadczonej drogą elektroniczną za pośrednictwem strony http://konferencja.teichert.pl/ jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków niniejszego Regulaminu oraz z zawarciem umowy o świadczenie Usług świadczonych drogą elektroniczną bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
- System sprzedaży drogą elektroniczną stanowi jedyny i wyłączny sposób sprzedaży biletów na Konferencję.
- Wszelkie informacje dotyczące uczestnictwa w systemie biletowym, znajdujące się na stronie internetowej pod adresem Sprzedawcy, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
§ 7
- Sprzedawca świadczy usługi polegające na umożliwieniu zawarcia umowy za pomocą środków komunikacji elektronicznej od momentu wejścia Usługobiorcy na stronę internetową zawierającą formularz, za pomocą którego Usługobiorca składa ofertę zawarcia umowy o uczestniczenie w systemie biletowym oraz składa wszelkie niezbędne oświadczenia.
- Poprawne wypełnienie przez Usługobiorcę formularza i dokonanie zakupu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem warunków świadczenia usługi przez Sprzedawcę oraz regulaminów, mających zastosowanie do umowy o uczestniczenie w systemie biletowym, a następnie wysłanie wprowadzonych danych za pomocą formularza do Sprzedawcy, stanowi ofertę zawarcia umowy o uczestniczenie w wydarzeniu.
- Po zaakceptowaniu oferty Usługobiorcy, Sprzedawca wysyła za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Usługobiorcę w formularzu, potwierdzenie zawarcia umowy o uczestniczenie w systemie biletowym.
- Potwierdzeniem zakupu biletu jest wiadomość e-mail przychodząca do zamawiającego po dokonaniu transakcji finansowej i jej zaksięgowaniu przez organizatorów imprezy, który uczestnik otrzymuje po zaksięgowaniu wpłaty.
- Aby uczestniczyć w Wydarzeniu, należy w dzień wydarzenia posiadać bilet lub wydrukowany voucher/bilet wraz z numerem zamówienia.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Usługobiorca nie otrzymuje po zakupie paragonu.
- Uczestnik na życzenie może otrzymać fakturę za zakupione bilety. Uczestnik wyraża zgodę na przesłanie rachunek za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego.
§ 8
- Istnieje możliwość zamiany przez Usługobiorcę biletu tańszego na droższy. Warunkiem zamiany jest dokonanie wpłaty różnicy ceny pomiędzy biletem tańszym i droższym, na konto Sprzedawcy.
- Zmiany inne, niż wskazane w pkt. 1 mogą być dokonane w drodze odstąpienia od umowy, po potrąceniu odstępnego. W szczególności zamiana biletu droższego na tańszy jest możliwa, jednak Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia 20% wartości różnicy pomiędzy cenami biletów.
- Sprzedaż biletów w systemie kończy się na 48 godzin przed planowanym początkiem Wydarzenia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podania nieprawdziwych lub błędnych danych przez Usługobiorcę w formularzu zgłoszeniowym.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Usługobiorcę w związku z planowaną Konferencją, jego zmianami, odwołaniem lub organizacją, a spowodowanych przyczynami nie leżącymi i niezależnymi od działań Sprzedawcy, mających na celu profesjonalne zorganizowanie Wydarzenia.
- W szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za takie sytuacje niezależne od Sprzedawcy, jak: brak lub zakłócenia w dostarczeniu prądu niezbędnego do przeprowadzenia Wydarzenia, uszkodzenia w sprzęcie technicznym i nagłośnieniu, niezależne od Sprzedawcy, odwołanie uczestnictwa przez któregoś z prelegentów oraz inne wydarzenia losowe, niezależne od profesjonalnych usług Sprzedawcy, mających na celu zorganizowanie Wydarzenia na jak najwyższym poziomie.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Usługobiorcy w przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora. W takim wypadku, Sprzedawca dokona zwrotu poniesionych przez Usługobiorcę kosztów.
- W przypadkach uzasadniających konieczność dokonania zwrotu kosztów zakupionego biletu, zwracana będzie jedynie kwota widniejąca na bilecie.
- Sprzedawca przewiduje możliwość zwrotu biletu, w przypadku zmiany terminu imprezy z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca, terminu oraz programu Wydarzenia, w szczególności Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany 20% programu Wydarzenia.
- Bilety zakupione za pośrednictwem systemu elektronicznego nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Usługobiorcę.
- Konferencja „Power of Diversity czyli o zarządzaniu różnorodnością” zaczynają się punktualnie, dlatego Sprzedawca ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie spóźnionej. Jeżeli będzie taka możliwość, Uczestnik zostanie wpuszczony na widownię w pierwszym dogodnym momencie.
§ 9
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
- Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia przez Usługobiorcę formularzy znajdujących się na stronie http://konferencja.teichert.pl/, w szczególności polegającego na podaniu przez Usługobiorcę błędnych, nieprawdziwych, niedokładnych, niekompletnych lub wprowadzających w błąd danych, całkowitą odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe wypełnienie formularzy przez Usługobiorcę, a w szczególności nie ponosi odpowiedzialności względem osób trzecich, których dane zostały bezprawnie zamieszczone w formularzu bez ich wiedzy i zgody.
§ 10
Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną. Skutki prawne zakończenia korzystania z Usług określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 11
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Teichert & Partners Psychologia i Biznes:
- Połączenie z siecią Internet;
- Przeglądarka Google Chrome; W przypadku niektórych serwisów, dla skorzystania z ich funkcji, konieczne może być włączenie w przeglądarce obsługi cookies i javascript.
ROZDZIAŁ IV
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
§ 14
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług świadczonych drogą elektroniczną lub brak możliwości dostępu do nich, wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania Systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Teichert & Partners Psychologia i Biznes.
§ 15
Reklamacje mogą być składane w związku z niewykonaniem lub nienależytego wykonaniem usługi, w szczególności jeżeli w wyniku tego nie dojdzie do zawarcia umowy o uczestniczenie w systemie biletowym, bądź dojdzie do zawarcia takiej umowy na warunkach innych, niż wynikające z oferty przesłanej za pośrednictwem formularza przez Usługobiorcę.
§ 16
- Usługobiorca wnosi reklamację w formie pisemnej poprzez jej wysłanie na adres Teichert & Partners Psychologia i Biznes, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej pod adres: info@teichert, bądź za pośrednictwem przeznaczonego w tym celu formularza.
- Reklamację wnosi się terminie 14 dni od dnia, w którym Usługobiorca dowiedział się, bądź mógł się dowiedzieć o wadliwym wykonaniu usługi.
- Treść reklamacji powinna wskazywać na przedmiot reklamacji oraz okoliczności ją uzasadniające. Usługobiorca zobowiązany jest pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania wskazać w treści reklamacji adres poczty elektronicznej, pod którym Sprzedawca może się z nim kontaktować.
§ 17
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, bądź udzielenia odpowiedzi przez Usługobiorcę na dodatkowe pytania, informując Usługobiorcę o wyniku rozpatrzenia reklamacji poprzez wysłanie wiadomości na podany w treści reklamacji adres poczty elektronicznej.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca podejmuje wszelkie niezbędne działania mające na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości.
ROZDZIAŁ V
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 18
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnego wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
§ 19
Wszelkie dane osobowe uzyskane przez Sprzedawcę w ramach sprzedaży biletów są i będą wykorzystywane w celu wykonania umowy kupna sprzedaży biletów jak również za zgodą osoby udostępniającej dane osobowe w celach uzyskiwania informacji o promocjach oferowanych przez Sprzedawcę. Otrzymane dane osobowe nie są przekazywane osobom trzecim. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uzupełniania.