Hubert Teichert

psycholog, właściciel Teichert&Partners

Hubert Teichert

psycholog, właściciel Teichert&Partners
facebook-icon
+91 486 05 05
info@teichert.pl

Notka biograficzna

Inicjator firmy szkoleniowej „Teichert &Partners, Psychologia i biznes” (rok założenia 1998). Trener i Coach z wieloletnim doświadczeniem kształtowanym poprzez konsekwentny rozwój umiejętności trenerskich/coachingowych: od szkoleń dla przedstawicieli handlowych w obszarze FMCG przez coaching dla managementu firm współpracujących z Teichert & Partners. Przez 9 lat pracował naukowo na Uniwersytecie Szczecińskim, wykładał w ramach zajęć ze studentami Instytutu Socjologii i Psychologii, Pedagogiki, Filologii Polskiej, Słowiańskiej i Germańskiej, Ekonomii i Zarządzania.

Absolwent psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz licznych kursów i szkoleń doskonalących warsztat kompetencyjny (m.in. posiadacz dwóch Międzynarodowych Certyfikatów 101–Analizy Transakcyjnej, przyznanych przez International Transactional Analysis Association w San Francisco oraz przez Institute of Transactional Analysis w Cambridge). Jest certyfikowanym trenerem metody DiSC.

Twórca Szkoły Trenerów Biznesu Teichert&Partners, powołanej w ramach studiów podyplomowych. Dzięki doskonałej znajomości świata biznesowego szef kolejnych kierunków studiów podyplomowych dedykowanych wszystkim przynależącym do Klasy Kreatywnej (Akademia Coachingu, Psychologia w Biznesie, Menedżer Zasobów Ludzkich, Nowoczesny Marketing i PR, Psychologia w Negocjacjach i Sprzedaży) oraz NOWEJ METODY PROCESU SZKOLENIOWEGO, będącej wyjściem poza dotychczas istniejącą konwencję.

Ponad 15 lat na scenie szkoleniowej uczyniło z niego niekwestionowanego i uznanego Lidera wśród Trenerów oraz Coachów. Potwierdzeniem jego pozycji jest fakt, że cała wiedza, którą dzieli się w trakcie szkoleń, jest sprawdzona i przetestowana w procesie zarządzania Teichert&Partners, odnoszącej rok po roku kolejne, spektakularne sukcesy.

Przez uczestników szkoleń ceniony za umiejętność czerpania z głębokiej wiedzy psychologicznej, pełnej gamy kompetencji osobistych wynikających z wysokiego wskaźnika inteligencji emocjonalnej i umiejętności świadomego komunikowania się, budującego satysfakcjonujące relacje międzyludzkie. Wszystko to wsparte analitycznym oglądem sytuacji, realizowaniem projektów wymagających długoterminowego, pełnego zaangażowania oraz pozostawaniem w stanie ciągłego rozwoju.

Realizował projekty m.in. dla: Metro Services, AVIVA, PZU S.A., BZ WBK TFI S.A., BZ WBK Asset Management S.A., Home.pl, TOM, Arvato Services O. Bertelsmann Media (w ramach współpracy realizowanie autorskiego projektu szkoleniowego LABORATORIUM KOMPETENCJI dla firmy Play a także Vodafone, Microsoft, United Airlines), Ramirent Polska, Fabryka Gier, 3 Shape, Energa, Duni Sales Poland, JTI Polska, Pharma Nord, Makro Cash&Carry Polska S.A., Kronopol, Ergo HESTIA S.A., Carmen Group, LSJ, Porta Eko Cynk, Gleeds Polska, Gusto, Posti, Poczta Polska, Meridian Skaner, Stenqvist Poland, PPH Farmer, MPT Stanro, Remondis, Bims Plus, Genfer Lloyd, MK Café & Tea, Telzas, Sinplast, Inco, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Marszałkowskiego Woj. Zachodniopomorskiego, Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim, WOMP-u m.in. z obszaru takich zagadnień, jak: rozwój umiejętności menedżerskich, kształtowanie umiejętności personalnych, zarządzanie zmianą, kształtowanie umiejętności komunikacyjnych, Analiza Transakcyjna w zarządzaniu, budowanie zespołu, coaching, kierowanie sytuacyjne, sztuka motywacji, sztuka negocjacji, techniki sprzedaży + telemarketing, profesjonalna obsługa klienta z umiejętnością prowadzenia rozmów telefonicznych, asertywność, sztuka radzenia sobie ze stresem, zarządzania zespołem, zarządzanie konfliktem, tworzenie strategii pracy z klientami kluczowymi, przywództwo kierownicze, psychologiczny aspekt kontaktu pacjent – lekarz.

Od 8 lat wraz z zespołem pracuje nad koncepcją DIVERSITY MANAGEMENT w odniesieniu do osobowości pracowników firm i organizacji. Współautor podręcznika dla biznesu: DIVERSITY – w drodze do mistrzowskiego zarządzania różnorodnością.

Uczestnictwo:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij